.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه کارت هوشمند CNG

فرید عامری در خصوص زمان بندی اجرای طرح عرضه CNG با کارت هوشمند، گفت: در حال حاضر عرضه CNG در یکی از جایگاههای تهران عملیاتی شده که تاکنون از اجرای این طرح آزمایشی پاسخهای لازم گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل این طرح در تمامی جایگاههای CNG کشور به دنبال انتخاب یک تکنولوژی چند منظوره هستیم، تصریح کرد: باید همزمان با عرضه CNG از طریق کارت هوشمند امکان پرداخت الکترونیکی این حامل انرژی از طریق یک کارت نیز فراهم شود.

این مقام مسئول زمان پایان دوره آزمایشی این طرح را تا پایان تیر ماه سالجاری عنوان کرد و افزود: پیش بینی می کنیم در این مدت با بررسی بیشتر معایب و مرتفع شدن برخی از مسائل فنی زمینه اجرای آن را در تمامی جایگاههای عرضه گاز کشور فراهم کنیم.

عامری با اشاره به اینکه عملیات نصب و راه اندازی سامانه هوشمند CNG در یکهزار و 800 جایگاه بهره برداری شده و در دست ساخت تا پایان اسفند ماه امسال انجام خواهد شد، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم اجرای طرح عرضه CNG با کارت هوشمند سوخت به طور سراسری از ابتدای سال آینده در تمامی کشور فراهم شود.

بر اساس گزارشهای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تا پایان امسال تعداد جایگاههای CNG به یکهزار و 800 جایگاه افزایش می یابد.

همچنین بر اساس برنامه زمان بندی تعریف شده پیش بینی می شود تعداد کل جایگاههای عرضه گاز کشور تا سال 1392 به دوهزار و 500 جایگاه CNG افزایش یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.009 seconds.